CUM COMAND INVITATIILE?
ONLINE - Invitatiile le poti comanda direct de pe site, iti alegi modelul, numarul de bucati dorit, ne atasezi in casuta textul dorit, cu diacritice si le adaugi in cos. Acolo iti vei lasa detaliile suplimentare si eventualele modificari pe care le doresti.
E-MAIL - Ne puteti trimiteti un email pe adresa noastra office@invitatiidenuntaclarice.ro.
Comanda dvs. trebuie sa contina urmatoarele:
• datele de contact(nr. de telefon, adresa de livrare/facturare)
• denumirea invitatiei dorite
• numarul de bucati dorite
• textul dumneavoastra FINAL cu diacritice.
• modificarile dorite (daca acestea exista)
În 2 zile lucratoare de la comanda veti primi un fisier cu macheta digitala. Sunt incluse 2 RUNDE DE REVIZII GRATUITE. Modificarile suplimentare se vor taxa cu 60 lei/ runda de revizie.
CARE ESTE CANTITATEA MINIMA?
La invitatii avem un minim de 50 de bucati pe care il putem realiza. Nu preluam comenzi sub acest minim. Pentru restul produselor pentru a se putea procesa, comanda minima este de 130 lei.
Putem realiza invitatii si in mai multe limbi sau cu texte diferite. Pentru fiecare machetare cu text diferit/in alta limba se va percepe o taxa de 80 de lei/macheta. Tot ce trebuie dumneavoastra sa faceti, este sa ne trimiteti textele exact cum doriti sa apara pe invitatie.
CE SE POATE PERSONALIZA LA INVITATII?
• modificarea fontului
• modificarea culorii fontului
• modificarea cartonului
• modificarea culorii plicului
• adaugarea/inlaturarea unor accesorii (sigiliu, interior plic, panglica, snur)
In functie de modificarile dorite pretul va varia.
PUTETI TRIMITE MOSTRE FIZICE?
Chiar recomandam comandarea unei mostre inainte de achizitia finala. Va putem trimite max. 2 mostre, acestea insa nu se vor tipari special pentru dumneavoastra. Mostrele trimise sunt ramase din comenzile anterioare. Daca nu avem mostra dorita pe stoc, va putem trimite una asemanatoare, de unde va puteti face o idee despre calitatea cartonului si a printului.
Mostrele vor fi gratuite, iar transportul va trebui achitat de catre dumneavoastra.
Expedierea mostrelor se face in fiecare zi de vineri pentru toate solicitarile din saptamana respectiva.
CAT DUREAZA REALIZAREA INVITATIILOR?
In 1-2 zile lucratoare de la plasarea unui comenzi de invitatii o sa primiti macheta digitala a acesteia, pentru a vedea incadrarea textului si corectitudinea datelor care apar.
Termenul de productie este de 10 zile lucratoare, de la aprobarea finala a machetei digitale, "BUNUL DE TIPAR".
In cazul in care avem dispnibilitate si doriti urgentarea comenzii, se percepe o taxa suplimentara in functie de modelul ales.
CUM SE REALIZEAZA LIVRAREA?
Livrarea se va face prin firma de curierat si dureaza intre 24 – 48 h lucratoare din momentul in care sunt trimise. Daca termenul este depasit din motive ce nu tin de dvs. ne puteti contacta pentru a gasi o solutionare, insa nu putem raspunde pentru eventualele intarzieri cauzate de firma de curierat.
Livram si international, iar in functie de locatia dumneavoastra vom stabili impreuna cea mai buna varianta de livrare.
CUM SE FACE PLATA?
Plata se realizeaza in avans integral prin PLATA CU CARD in momentul finalizarii comenzii sau RAMBURS la primirea coletului.
CULORILE SUNT DIFERITE FATA DE MOSTRA DIGITALA. DE CE?
Vă rog să luați în calcul că pot exista diferențe de culoare între macheta digitală la produsul fizic/tipărit.
Acest lucru se întâmplă pentru că:
- toate ecranele sunt calibrate în mod diferit. Facem tot posibilul pentru a ne asigura că nuanțele se potrivesc cu rezultatul imprimat/produsul fizic, dar nu putem vedea ceea ce vedeți voi pe ecran.
- pot fi mici difențe și de la lumină, deși pozele de pe site nu sunt modificate/prelucrate intens.
OFERITI INVITATII ELECTRONICE?
Da, incepand cu ianuarie 2022, daca comandati invitatii in format fizic, la cerere se poate furniza varianta electronica in mod gratuit. Ea va avea in partea de jos, plasat discret, casuta "SHARE OUR BRAND - CLARICE" (conține website, fb & instagram user).
Invitatia electronica fara aceasta casuta se poate achizitiona separat la un cost de 80 lei.
PUTETI REALIZA UN MODEL NOU SPECIAL PENTRU NOI?
Desigur! Pentru cei ce isi doresc un design unic va oferim un serviciu de design, unde invitatiile vor fi create impreuna cu dumneavoastra, pentru a reflecta cat mai exact evenimentul dorit. Astfel va puteti aduce aportul personal invitatiilor fiind ghidati de un designer cu experienta.
Daca doriti sa colaboram pentru creearea unui design personalizat,va rugam sa ne scrieti aici.
Costul unei grafici noi incepe de la 100 EUR si variaza in functie de complexitatea ei.
PUTETI REALIZA SI CELELALTE ACCESORII DE PAPETARIE?
Desigur! Putem realiza și restul papetariei de nunta. In functie de necesitatile dvs. putem realiza meniuri, numere de masa, place-carduri cu rol de plic de dar, etichete candybar, etc.
CARE SUNT SOLUTIILE DACA EXISTA VREO GRESEALA DE TIPARIRE?
Daca exista o greseala de tiparire din vina noastra (textul tiparit pe invitatie difera fata de ultima mostra digitala pe care clientul si-a dat acordul de tipar), invitatiile vor fi refacute in cel mai scurt timp posibil.
Textul este furnizat integral de catre client. Încercam sa facem corecturile necesare acolo unde sesizam greseli, de aceea punem la dispozitie si macheta digitala, insa resposabilitatea corectitudinii textului si a datelor intra in atributiile dumneavoastra.
Firma nu poate fi trasa la raspundere pentru realizarea defectuoasa a unei comenzi decat in limita valorii comenzii respective. Acest lucru inseamna fie returnarea sumei achitate, fie refacerea comenzii. Suma va fi returnata in termen de maxim 14 de zile prin transfer bancar. Suma va fi insa returnata numai cu conditia ca produsele trimise sa se returneze in starea initiala in care au fost primite si numai prin curierul prin care s-a facut livrarea.
Daca eroarea s-a produs din cauza transmiterii incorecte sau incomplete a datelor de catre client, sau daca eroarea exista pe macheta pe care clientul si-a dat “Bunul de Tipar”, acesta va achita suma aferenta noii comenzii inclusiv transportul, daca acesta doreste refacerea comenzii, considerandu-se ca este vorba de o noua comanda, cea in care s-a produs eroarea fiind deja onorata si acoperita de OUG 34/2014, art. 16, lit. C.
POT RETURNA INVITATIILE DACA M-AM RAZGANDIT SAU NU IMI PLAC?
Nu, din pacate, invitatiile personalizate nu sunt returnabile pentru un schimb sau restituire. Vom lucra cu dumneavoastra pana cand sunteti multumit de macheta finala. Deoarece comandati invitatii de nunta personalizate pentru evenimentul dumneavoastra, toate comenzile sunt finale.
Restituirile nu se acorda pentru diferențele de culoare dintre macheta digitala și produsul imprimat, sau erori gramaticale/ortografice care nu sunt din vina noastră. Pentru ca acestea sunt produse personalizate, iar textul ne este furnizat de catre dumneavoastra, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele greseli neobservate de dumneavoastra pe “bunul de tipar”.
CE ALTE INFORMATII AR MAI TREBUI SA STIU?
Preturile includ printarea textului, indoirea, asamblarea elementelor componente daca exista, rotunjirea colturilor daca este prevazuta etc.
Cateva dintre modelele prezentate pe site au fost concepute pentru a se oferi fara plic. Plicurile sunt incluse in pret doar la invitatiile in care se precizeaza expres in descriere acest lucru, pentru toate celelalte invitatii daca doriti, se pot comanda plicuri separat.